THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Follow by Email

Sunday, May 8, 2011

perangai aku yg x btol..

mcm nie...sbnrnye aku nie bukan lah baek sgt..just kalo org tu da wat salah dgn aku mmg kene r..lg satu kalo rog tu da lame x cntct dgn aku mmg aku delete no dowg..ye r wat pe kite nak simpn no org yg x ingt kite kan??baek delete je..lg satu jgn r wat aku seng suke org nanti smpi bile2 aku akan suke org tu tp kalo die wat bnda plg buruk mmg seng aku nak DELETE die..aku nie lak senang di pengaruhi..korg citer r pasal buruk org tu mmg aku caye..tp x de r aku smpi nak bg tau kat org laen...then aku nie cepat wat spekulasi sndri..cnth r kan..org tu x ckp pape pown tp bile aku tgk reaksi die senang je aku wat spekulasi sndri..

0 comments: